sunnuntai 24. helmikuuta 2013

                                          Sunnuntai angsti

         Eihh...Tänään on sunnuntai joten ihana loma päättyy...Totta kai näkee kavereita, mutta sitten  kuiteskin.Mulla on olllut ihana loma.Olin just äsken luistelemassa mun parhaan kaverin kanssa.On oikeesti ihanaa että mulla on selllainen ystävä.Mun elämä ois paljon synkempää ilman mun kavereita.Ajattelin että alottaisin lenkeilyn.Ehkä saan vielä jonkun kaverinkin mukaan.Menisin varmaa tiistaina ekan kerran.Koska maanantaina mulla on musiikinteoria, tiistain ei mitään, keskiviikkona teatteri ja tanssi, torstaina pieno ja perjantaina ei mitään.Tehään nuorisoteatterissa joku näytelmä.Se on niin kuin putous eli "nousu".Mä keksin sen nimen :).Mutta ei kai muuta 
                         Tossa oon minä ja mun ihana kamera, jonka ostin kesänä.Pata h&m, ja noi housut                       on korkeevyötäröiset ne on Onlysta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti