keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Surullisia uutisia.




Mä en halua sanoa sitä. Alkaa itkettäää. Ei. Ei se voi olla mahdollista. Sain sen pikkutyttönä. Kaikki on nyt vaan kamalan sekavaa. Emmalla on kasvain. Joo eli mun koiralla todettiin kasvain. Se käytiin leikkaamassa eilen sen suusta. Ne sai tutkittuu että se ei oo levinny mutta vei sen kasvaimen vielä tutkittavaks että onko se pahan vai hyvänlaatuinen. Ne arveli että se on hyvänlaatuinen eli sillä ei nyt onneksi olisi mitään hätää ja se parantuis ja muutenkin kaikki olisi hyvin. Mutta kyllä mä tän oon ottanu ihan hyvin vastaan. Enhän mä miitenkää kamalan ilonen oo. Kyllä mä oon koulussa alkanu itkee kun oon kavereille kertonu. Ja sitä paitsi ei sillä nyt mitään hätää ole.

3 kommenttia:

  1. Voi ei..toivottavasti sun koiruli pysyy terveenä! Kauheeta jos oma koiran kuolee. Tiiän sen fiiliksen.

    Ois huippuu jos kävisit tsekkaan mun blogin!:)

    http://theworldismine-annakatariina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Pärjäile ! Munki koiralla oli kohtutulehdus.. aika pahanlaatunen, mut selvis onneks !

    Liityin sulle, liitythän mulle (:

    http://this-is-so-horrible.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mä pelästyin tossa alussa, kun luin, että se on kuollut tai jotain, mut paranemisia :)

    VastaaPoista