tiistai 5. maaliskuuta 2013

Riitaa sitte vaihteeks...

                                          Riitaa sitte vaihteeks...

Joo eli on tullu nytte taas kavereitte kaa riitaa.Minä, mmun bestis, ja kaks muuta vs kaks meijän kaveri porukast.Kaikki alko ku ne vaa lähti ja sit alko kamalasti kuiskii meistä ja kaikkee.Muuta nyt mä en enää jaksa tätä.Mulla menee hermot kuoluun siellä oleviin tyypeihi , heräämiseen ja kaikkeen.
Silloin ku olin mun bestis ja yks toine tyyppi nii meil ei ollu mitää riitoja.Mut nyt ku meitä on kuusi niin koko aja kaikki vaa puhuu seläntakana toisisttaan pahaa.Me vedettiin välit poikki niistä kahesta , koska en jaksa tätä riitelyy ja juoruiluu.Eka kaikki kertoo et toi puhu susta ja sit toiset puhuu et eiku se puhu susta.Mut nyt saa riittä!Mä en enää jaksa!En enää näitä riitoja.Ois vaa paljo helpompi olla poika...No toivon et kaikki menee hyvin.Ja nyt keskityn hyviin juttuihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti